Utmaning

Blev utmanad av Carolina att göra denna utmaning. Har gjort den
som utkast en gång men tydligen inte sparat för den var spårlöst
borta.. Så får fylla i den igen.

Reglerna är enkla:
1. Nämn bloggaren som har nominerat dig.
2. Svara på de 11 frågor som du har fått från den som nominerat dig.
3. Kom på 11 nya frågor och nominera 11 bloggare som ska göra
utmaningen.

Mina svar på de 11 frågor som jag fått:
1. Vilken bok är din absoluta favorit och varför?
Gillar alla Liza Marklunds böcker men särskilt Gömda.
Tycker den är hemsk men samtidigt spännande och en bok
som är svår att lägga ifrån sig.

2. Vilken film är din absoluta favorit och varför?
Älskar Johan Falk-filmerna, alla är såå bra! Jag är
svag för kriminalare och särskilt dessa då Joel Kinnaman är
med, ögongodis! En annan storfavorit är A walk to remember,
den är så fin och rörande.

 

3. Vilken serie är din absoluta favorit och varför?
The big bang theory helt klart! De är så härliga, roliga och
knäppa. Finns inga dåliga avsnitt av den serien.

4. Vilken låt/musik är din absoluta favorit och varför?
Lyssnar mest på pop och rock - gärna Flo Rida, Avicii,
Shinedown och Nickelback. Tycker om när det är låtar
som gör en glad och taggad.

5. Om du fick bara använda en enda färg på kläder, vilken?
Då blir det svart tror jag, tråkigt nog. Men då kan man piffa upp
med silver eller färg i accessoarer, och svart passar till alla tillfällen.

6. Vad ska du göra i sommar?
Har inga planer alls mer än åka till Luleå och shoppa samt
sola om det är fint väder och varmt.

7. Vad älskar du mest - choklad eller laktrits?
Älskar båda godissorterna men choklad är snäppet
bättre. Det är något som jag är riktigt svag för. 

 

8. Vilket djur är din favorit och varför är det djuret det?
Jag är en riktig kattmänniska, har haft katt hela livet. Tycker de
är så mysiga och sociala. Älskar min lilla älskling, Diesel.

 

9. Hur går du helst klädd - bekvämt eller uppklätt?
Bekvämt. Hemma har jag alltid mjukisbyxor, hihi. Är sällan som
jag är uppklädd med kjol/klänning och sånt, då är det till fester,
högtider och liknande.

10. Vad gör du helst en ledig dag?
Sover tills jag vaknar, sen går jag till gymmet och kör ett pass.
Därefter en mumsig helgfrukost och sen tar jag det gärna lugnt
i mjukisar/morgonrock, eller så går jag ner på stan och strosar
i affärer.

11. Vilka blommor brukar du inreda med hemma hos er?
Har ingen aning om vad mina blommor heter som jag har hemma,
haha! Men de är fina och gröna i alla fall. Ibland köper jag tulpaner
eller rosor och har i en vas på köksbordet eller soffbordet.

 

11 frågor till de som jag nominerar:
1. Har du några tatueringar, om ja - var på kroppen?
2. Brukar du träna?
3. Vad är närmast dig som är blått?
4. Vad har du för utbildning och vad tyckte du om den?
5. Vad arbetar du med?
6. Aldrig mer se eller aldrig mer höra, vad väljer du?
7. Vad äter du helst: chips, ostbågar, nötter eller popcorn?
8. Hur skulle du beskriva dig som person?
9. Vem är din favorit skådespelare/skådespelerska och varför?
10. Har du lätt för att lära känna nya människor?
11. Vad önskar du mest av allt just nu?

De som jag nominerar är:
Nicole, Jojo, Johanna, Julia, Evelina,
Ingalinn, Petra, Erika, Caroline, Caroline, Felicia.


Kommentarer
Postat av: MALIN

Vilken härlig lista! Hoppas din tisdag varit bra hittills :) Kram

2016-05-10 @ 15:46:14
URL: http://malinkirstine.se
Postat av: Days by Johanna

Kul och läsa, skall göra din utmaning vid tillfälle, sparar den så länge :)

Ja jag hoppas med han snart blir frisk. Ja bilden på honom är underbar!

2016-05-10 @ 18:26:47
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0