Torsdag

Jisses vilken gårdag jag hade! Vårdplaneringen gick väldigt bra
vilket kändes otroligt skönt då jag hade varit nervös inför den.
Men fick skriva som en tok för att hinna eftersom eftermiddagen
var bokad med möte och jag är borta idag på förmiddagen från
kontoret. Men med stress och övertid på lunchen så hann jag
skriva färdigt vilket kändes så skönt!


Jag hoppas och ber till högre makter att denna dag blir lugnare!
Ska spendera hela förmiddagen på kommunhuset och arbeta
med statistik. Känns inte allt för lockande men det är något som
måste göras och denna gång är det min tur. Får se om jag hinner
med ett mag/bicepspass på gymmet under lunchen, annars får
det bli efter arbetsdagen. Kvällen ska bli väldigt lugn med mys
i soffan tillsammans med lillhjärtat. Behövs efter denna stressiga
vecka. Men bara att kämpa på i två dagar nu sen är det helg!

Kommentarer
Postat av: VERONICA - fashionblog

Bra citat!! :)

2016-05-12 @ 12:24:21
URL: http://vveronicas.com/
Postat av: Days by Johanna

Skönt när något går bra som man oroat sig för! :)

Ja jag hittade massor med shorts till Hugo, dessutom glömde hon ta betalt för ett av paren :)

2016-05-12 @ 12:57:52
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se
Postat av: NICOLE

Så skönt när något går bra som man har oroat sig lite för! :)
SV: ja vad skönt. Det är ju så olika också för man har ju olika hårtyper. Men den här är så fruktgivande och bra vilket jag behöver just nu =)
Det lät skönt. Hoppas du kunde ta dig ut! Vi var och storhandlade sen kom mammafamiljen och åt här så vi ska nog gå ut en sväng på en promme nu tänkte vi =)

2016-05-12 @ 21:43:25
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Hoppas att du har det lugnare och bättre idag - stort lycka till. Och snart helg, då får du varva ner :)

För mig är det just färdvägen och ny mat som jag inte får laga själv som är det jobbigaste >.<

2016-05-13 @ 06:49:46
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0