Tisdag

Jisses vilken arbetsdag det var igår! Första jobbdagen efter en
veckas sjukstuga och det var mängder med ärenden som hade
trillat in under min frånvaro. Tungt! Den här dagen blir ännu mer
hektisk.. Ett akutärende ska lösas, en vårdplanering på sjukhuset
och ett möte ska avverkas. Däremellan ska jag även hitta tid att
skriva.. Jag kommer ha att göra med andra ord!
 

Igår var jag föresten på gymmet för första gången på en vecka.
Har inte kunnat träna då jag varit sjuk men igår gjorde jag come-
back och oj så kul det var, lyckan var total! Idag väntar ett
benpass och jag är så taggad på det. Känns som att det är evig-
heter sedan jag tränade benen.. Men nu tickar tiden iväg och jag
måste få frukost i magen innan jobbet kallar. Toodilo!
 
 

Kommentarer
Postat av: miningalinn

Skönt att åka till träningen !(:

Sv: tack!!(:

2016-05-03 @ 13:51:13
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Caroline

Härligt att du är frisk igen!! Vi ska försöka oss på att premiässpringa idag då vädret äntligen är bra. Känns verkligen som att våren är här :D

Fiskpinnar är verkligen underskattat och jag blev så glad att det nu finns glutenfria fiskpinnar :D Såsen jag gjorde var också god även om jag föredrar spenat ;) Kan äta spenat bara sådär ändå också, mums :D

2016-05-03 @ 17:43:16
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0