Tisdag

 
Igår började sommartiden (8-16) på jobbet och det var så härligt
att sluta redan klockan 16. Kändes som att man hade flera extra
timmar ledigt på kvällen. Det var fullt upp hela arbetsdagen
men utan att kännas stressigt, så det var ändå en väldigt bra dag.
Jag hoppas den här dagen blir lika bra. Har ett möte på förmiddagen
och sen blir det att skriva resten av dagen. Efter jobbet väntar ett
mag/benpass på gymmet, om jag inte hinner ta det på lunchen.
Men nu är det dags att äta frukost och se Desperate housewives
som varje vardagsmorgon.
Hur ser er tisdag ut?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Skönt att sluta 16! Tycker det är drygt att alltid jobba till 18 :P Dessutom stänger alla affärer förutom mataffärerna 18 så hinner aldrig gå till någon affär på veckorna :3

Ja biopopcorn är gott, varma ska dom vara! Vi har en lokal bio där jag bor där dom är kalla dock, inte alls lika gott :/

MOS är suveränt! Var dock mycket folk där i lördags eftersom det var Eurovision :p

Låter som en bra tisdag! Här lyser solen äntligen, jobbar till 18 och ikväll blir det träning :)

2016-05-17 @ 09:31:03
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: JoJo

låter som en bra tisdag :) själv så har jag jobbat och sen fikat med två arbetskamrater efter jobbet och pratat/planerat en new york-resa! :o

sv; aaw, fina älskade vän! :) <3 ja, visst är färgen fin? jag gillar den! :D

haha men du är ju galen! men förstår att det är svårt att vila ;D

man kan ju bara vara kompis med en kille också. behöver ju inte vara nå flörtande eller så :P

hehe förstår det och en timme gör ju faktiskt skillnad! :D det gick bra på gymmet igår. fan vad jag har saknat att vara där. det blev ett riktigt bra pass! imorgon så kör jag igen! ;) nej jag har inte haft några besvär sen operationen vilket är jätteskönt! :) <3

2016-05-17 @ 19:29:57
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0