Tisdag

 
Oj vad det var tungt att kliva upp idag.. Stor kontrast till gårdagen
(och ändå var det måndag då). Har träningsvärk i hela överkroppen,
är trött och känner mig inte särskilt taggad inför dagen. Förhoppnings-
vis känns det bättre när jag fått några muggar kaffe i mig! Skulle
verkligen behöva vara pigg och energisk idag då det är en del att
göra på jobbet. Ett hembesök ska genomföras och flera utredningar
behöver skrivas. Jag gissar att kaffet blir min bäste vän idag.
Under lunchen ska jag försöka få till ett mag/benpass på gymmet
om tiden finns, annars får det bli efter jobbet. Ikväll vankas gomiddag
och mys med kissen.
Hur ser er tisdag ut?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Tråkigt att känna sig otaggad på morgonen, men hoppas att det går bra i alla fall! :)
Själv ska jag snart dra mig iväg för ett kvällspass på jobbet. Innan dess blev det träning och se på lite serier :)

Sv; jaså okej! Oj, haha ja det var kul att hon också ville ha lite nagellack :D
Nej, jag jobbar ju inom vården och då får man inte ha det. Kollegor till mig har det, för att det inte är så strikt med reglerna där, utan mer på sjukhus, men jag följer ändå reglerna. Men jag njuter då en gång per månad då det är min långledighet :D

Ja, jag jobbade då ni andra hade långledigt. Skulle ha arbetat torsdagen också, men eftersom att killen och jag var på studentskivan på onsdagen och kom inte hem fören 02.00, så orkade jag inte ta mig iväg till ett dagpass. Så jag ansökte ledigt om den dagen. Annars arbetade jag hela helgen :) men jag har haft det bra iallafall! Hoppas du fick en trevlig långledighet :)

Nej, precis. Och det tror jag faktiskt passar mig :)

2016-05-10 @ 10:36:29
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0