Söndag

 
Se där, då var det helt plötsligt majmånad och sommaren närmar
sig med stormsteg! Helgen har jag spenderat hos mamma på Seskis,
det har varit lugnt och vi har ätit massa gott. Förkylningen har hållt
i sig och likaså febern.. Men lite piggare har jag varit, så imorgon ska
jag jobba. Igår var det Valborgsmässoafton som för vår del blev lugn.
Vi bakade nyttiga muffins, på kvällen var vi på idrottsplan och såg
majbrasan samt umgicks med folk och sen åt vi massa god mat.
Redan före 22.30 somnade jag i soffan, haha.


Idag kom jag tillbaka hem vid 12-tiden och har sedan dess varit
igång med fix och förberedelser inför veckan, gjort mat och handlat.
Mamma åkte hem till sig för ett tag sedan och nu ska jag snart koka
kaffe och se någon serie/film tänkte jag. Men först ska jag besvara
alla kommentarer som trillat in under de dagar som jag varit borta.
Hur är er söndag?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Wohoo så härligt med maj månad!! :D :D
SV: ja det var hur roligt som helst verkligen, det blev så lyckat :) Det var förhållandevis lugnt hos oss också, dock en del alkohol och massa skratt med spel och så men ändå lugnt =)
Skönt att du är bättre nu så du kan jobba imorgon. Aldrig kul att vara sjuk ju :/

Min söndagskväll spenderas hos mamma eftersom att jag börjar tidigt imorgon. Vi ska grilla (muuums) och så blir det bara en mysig kväll :) Imorgon fyller min bror 15 så vi ska upp tidigt och gratta honom :)

2016-05-01 @ 19:22:45
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: NICOLE

SV: tack :D ja det var toppen som sagt =)
Jaha jaa det förstår jag.. men andas och så ska du se att du tar dig igenom det. Du är ju så duktig på ditt jobb :)

Nä precis. En annan jublar över en kort vecka men jag förstår att det ger en annan bild till er, ni får fler väntande ärenenden..

Ja jag har en toppenkväll :D Ser mästarnas mästare och ska nu snart äta. Blev lite senare mat för vi har målat i min brors rum och precis ställt in sakerna haha =) Men nu är det ju ljust så länge så man kan ju börja senare :)
Hoppas du får en bra start på veckan imorgon!

2016-05-01 @ 20:12:45
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Petra

Nämen vad tråkigt att det håller i sig fortfarande med förkylningen hoppas du mår bättre snart.

Själv tog jag det lugnt igår var hemma på landet och sov där inatt åt lite gott och vi grillade med.

2016-05-01 @ 20:18:05
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

bra att du börjar piggna till, för nu blir det snart vår på riktigt. Då bhöver man vara pigg och glad och illvarata allt det vackra omkring oss och göra allt det roliga.

Jag ska cykla till jobbet idag, det får bli min träning. Har glömt att byta till sommardäck och Umeåpolisen informerade igår att de nu har noll tolerans mot vinterdäck och det blir böter på fläcken.

Ni har ju ingen snö och vårkläderna på, så härligt :D

2016-05-02 @ 05:28:59
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0