Protein-nyheter!


I några veckors tid har jag sett att Lindahls håller på att lansera
nya kvargsmaker som skulle släppas under veckan, även Njie
som gör den populära proteinpuddingen skulle släppna nyheter.
I fredags när jag var på ICA såg jag att alla nyheter från både
Lindahls och Njie fanns där, wiiie! Självklart köpte jag alla
nyheter, jag som älskar både kvarg och proteinpudding.

De nya kvargsmakerna är:
* Hallon-lakrits.
* Vit choklad.
* Vattenmelon.
Jag har höga förväntningar på de två förstnämnda. Älskar ju
kombinationen hallon/lakrits och vit choklad är ju också mums.

Njies nya produkter är proteinmilkshake och proteinpuddingen
i stor förpackning (500 gram) Den lilla som redan finns är
200 gram. Proteinmilkshaken fanns i flera smaker men jag
köpte choklad då jag älskar choklad-proteinpuddingen.
Vilka av dessa nyheter är ni sugen att testa?

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag köpte någon kvarg yoghurt från Lindahls idag, med blåbär/vanilj. Vet inte om det är något nytt? Men gott lät det :)

sv. Men åh vad roligt att din vän gifter sig på lördag!

2016-05-16 @ 19:41:15
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Caroline

Åh jag har letat efter dessa kvarger men inte hittar! Morr!! Vill också smaka, även om jag försöker undvika animaliska produkter...hehe.

2016-05-17 @ 17:04:02
URL: http://carolines.for.me/
Postat av: MALIN

Kollade efter dessa precis på Ica men dom fanns inte..... Så ledsen! Kram

2016-05-17 @ 18:43:18
URL: http://malinkirstine.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0