Onsdag

 
Onsdag, halva veckan är snart avklarad. Skönt! Trots att jag
inte har haft extremt mycket att göra på jobbet så längtar jag efter
helgen. Vem gör inte det liksom? Ledighet är ju så härligt och alltid
efterlängtat. Men än är det tre arbetsdagar kvar att genomföra.
Jag hoppas resten av veckan fortsätter i ett lugnt tempo, vi hand-
läggare behöver få återhämta oss lite då det har varit väldigt högt
tryck den senaste perioden. Ett hembesök ska genomföras på
morgon och sen klämmer vi väl in ett gympass på lunchen.
Onsdagar brukar betyda rygg/axlar men det körde jag i måndags
så idag blir det biceps/triceps. Längtar! Kanske orkar med två
träningspass idag, i så fall blir det en pw eller löptur efter jobbet.
Senare ikväll vankas mys framför Sveriges yngsta mästerkock.
Hoppas ni får en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Jag längtar SÅÅÅÅÅ mycket efter helg. Jag BEHÖVER helg. Alltså, den här veckan har verkligen segat på helt otroligt. Att det bara är onsdag känns helt konstigt!!

2016-05-18 @ 08:08:38
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Caroline

Låter som en skön dag!

Tack! :D Jag jobbar som supporttekniker för Windows och Office idag så jag har support via telefon och så fjärrstyr vi kundens dator :) Företaget ska lägga ner där jag bor i september så därför passade jag på att söka nytt redan nu. Där jag ska börja har dom support åt Kronans apotek så det blir inom samma bransch fast annat jag supporterar :)

Jag kommer börja utbildning i slutet på maj och då kommer jag jobba 75% så det kommer bli skönt :)

Håller med, popcorn ska vara varma! Därför föredrar jag SFs bio ^^

Skönt att hinna med träning på lunchen! Jag har bara 45 min lunch så jag skulle aldrig hinna på den tiden :3 Jag hann inte med någon träning igår. Vips så var klockan nästan 10 och då kändes det lite för sent :p Ikväll ska jag däremot till gymmet med en vän och då blir det ben :)

2016-05-18 @ 15:00:42
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0