Morsdag

 Mamma. ♥
 
Idag är dagen då vi firar våra älskade mammor, Morsdag.
Självklart ska jag fira denna dag tillsammans med mamma och
mormor. I år är första gången på drygt 6 år som jag kan närvara
fysiskt och fira mamma på morsdag. De senaste åren har det inte
gått då jag bott i Umeå och Borås. Men nu kan jag fira mamma på
riktigt och det känns så kul!

Jag bakade en tårta igår med chokladbottnar fylld med choklad-
mousse, vaniljcréme och banan, garnerad med jordgubbar,
krossade digestivekex och chokladfingrar. Den ska vi hugga in
på idag, yummie! Jag har även bakat kanelbulle-kladdkaka och
har ett stort paket till mamma som är fyllt med olika saker.
Grattis bästa mamma på Morsdag!
 
 Mamma och mommo, maj -16.
 

Kommentarer
Postat av: jessy

Det lät ju himla gott :D

2016-05-29 @ 14:24:25
URL: http://jessygunnarsson.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0