Min långhelg

Nu är jag tillbaka efter en långhelg på Seskis som varit superbra!
Eller ja, kom hem igår eftersom jag skulle jobba idag. Det känns inte
som att jag har varit ledig sen onsdag klockan 12 för dagarna har
gått så himla fort! Det är mycket som har hunnit hända dessa dagar
och jag tänkte sammanfatta det lite kort. Först måste jag säga att
dagarna har varit kanonbra!


- I onsdags slutade jag jobba klockan 12, åkte då till en bilaffär och
skrev på papper för jag har köpt bil! Var efter det och gymmade
innan jag åkte till Seskis.


- I torsdags färgade jag håret rött igen. Love it!
Grillade även för första gången detta år, mums så gott!

 

- I fredags fick jag äntligen min nya mobil - en Iphone 6s.
Under tiden som Elgiganten installerade den åt mig var jag och
mamma på affärer och shoppade.


- I fredags fick jag även hämta min bil från bilaffären!
Går inte att beskriva vilken lycka det var när jag körde från bil-
affären i min alldeles egna splitternya bil, whoop whoop!
 
 

- På fredagkväll var vi på Grillbuffé med trevligt sällskap av
släkt och vänner.


- Under lördagen var jag och cruisade bil med folk, bakade
och hälsade på hos kusinvitamin.


- Igår söndag åkte jag och Diesel tidigt hem till Kalix då jag hade
mycket att ordna med här hemma inför denna arbetsvecka,
gjorde matlådor, handlade, gymmade osv.

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: så lite så :)

låter som du hade det bra under ledigheten hehe :)

2016-05-09 @ 18:29:06
URL: http://nouw.com/fbb

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0