Måndag

 
Efter nästan en veckas sjukstuga ska jag idag ta mig till jobbet.
Hade lite feber ännu igår men förkylningen har blivit bättre så
idag ska jag jobba. Har dock grov ångest för allt som väntar på
kontoret.. Det är mycket ärenden som hinner trillar in på en vecka,
så högen med ärenden kommer vara stor.. Måste gå till kontoret
tidigare idag för att hinna gå igenom högen, prioritera och se över
allt annat innan arbetsdagen drar igång och telefonen börjar ringa.
Kastas ut i verkligheten direkt och ska iväg på ett hembesök under
dagen, ingen mjukstart här inte.. Efter jobbet ska jag till gymmet
och köra ett lättare biceps/tricepspass. Oj så jag längtar, har ju
inte kunnat träna på 1 vecka när jag varit sjuk. Gissar att kvällen
spenderas halvsovandes i soffan efter denna intensiva dag, haha.
Hur startar ni veckan?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Jobbigt att man blir sjuk och så ligger så himla mycket på en person. Att man inte kan dela vidare vissa saker till sina kollegor, för det är ju inte ens fel att man blir sjuk :P

Sv; ja, det är härligt att ha något att se fram emot. Det har jag inte haft under hela det här året, nästan. Så ska bli trevligt! :)
Jaså, låter inte som dåliga saker som du väntar i maj. Jag har också ett paket som väntar mig den här månaden som jag längtar efter! :D

Jo jag vet, det är jätte jobbigt att vara borta så länge från ens jobb. Jag gick också halvt som halvt till jobbet som sjuk. Hostade och snorade mycket, men jag behövde ha pengar. Blev lite sorgsen av att jag fick så pass lite pengar den här månaden, så jag försöker gå även ifall att jag känner mig smått sjuk :P

2016-05-02 @ 11:01:42
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Flisan

sv: tack detsamma :)
blev hemma idag också men ska jobba imorgon!

2016-05-02 @ 11:31:05
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: Days by Johanna

Hoppas det går bra!

Vi gick och lämna grillen till Eriks syster, vi bor nära. Men det var lite svårt och dra vagn och grilla, så blev lite träning för mig haha. Sen hängde vi ute i trädgården tills hugo blev för trött.

2016-05-02 @ 12:59:03
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se
Postat av: miningalinn

Åh va skönt att kunna vara tillbaka på jobbet, hoppas förkylningen lägger sig snart också. :-)

Sv: min Valborg var bra jag var med några kompisar och vi kollade på en brasa och sen så var jag bara hemma och tog det lugnt! :-)

2016-05-02 @ 13:19:25
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Erika

Hoppas det blev en bra dag trots allt :)

2016-05-02 @ 20:27:29
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Days by Johanna

Haha lite kul, du skrev redna vid 22:30.... normalt sätt sover vi redan då haha, vi lägger oss alltid vid 22 trött småbarnföräldrar haha så att vi var uppe så länge var kryss i taket :)

Ja vi har haft varmt och skönt. Vi var ute mellan 9-10:30 och sedan från 15-17 :)

2016-05-02 @ 21:23:01
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0