Måndag

 
En toppenhelg har svischat förbi. Varför ska den lediga tiden alltid
gå så fort? Man hinner kanppt blinka så är helgen över och det är
back to work som gäller. Men med en superhärlig och underbar
helg i bagaget känns det helt okej att återvända till kontoret denna
måndagsmorgon. Som alltid är agendan fullbokad och idag ska
det både skrivas, ringas samtal och göras ett besök. Nånstans
däremellan (på lunchen) tänkte jag hinna med ett biceps/triceps-
pass på gymmet också. Kvällen spenderas förhoppningsvis
på samma sätt som de senaste dagarna, hihi.
Hur ser er måndag ut?

Kommentarer
Postat av: miningalinn

Jag hade också haft lite mer helg, det känns som den bah poff å så var den borta, haha! Min måndag så ska jag städa, tanken är det, sen om det blir gjort eller inte är en annan sak, haha, men ska nog få det gjort!

Sv: Det var jättebra i Stockholm, vääldigt intensivt men som storstadsperson (som nu bor i en by) så trivs jag såå bra där. Ja Mall Of Scandinavia var såå fint. Jag har varit i Globen men visste inte att det fanns Globen city, så det var roligt att se.

På lördagen så låg jag i sängen heela dagen, det var så skönt att få ensam tid efter veckan. Kollade ikapp program jag missat och lite så.

Tycker jag tar i ordentligt men tydligen inte, men då blir det en morot att ta i så pass mycket att man får träningsvärk, för jag älskar det!(:

2016-05-23 @ 11:24:22
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Caroline

Låter som en härlig måndag! Håller med om att helgerna går otroligt fort, men tiden går ju alltid fort när man har roligt sägs det ;)

Så lämpligt att ha nära till gymmet! Jag vet inte hur lång lunch jag kommer ha på mitt nya jobb men är det en timme så kanske jag hinner träna ett pass ^^

Det var en härlig helg i Sthlm! Jag var barnvakt åt mina bröder på 7 och 10 år så det var fullt upp hela helgen :)

Nu ska det dock bli skönt att vara hemma några helger :)

2016-05-23 @ 13:24:59
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0