Måndag

 
En långhelg på 4½ dagar är förbi och trots några dagar extra ledigt
så gick tiden alldeles för fort. Det har varit en väldigt händelserik
långhelg, ett inlägg om allt som hänt dyker upp under dagen.
Somnade gott igårkväll i min egna säng efter dessa intensiva dagar.
Nu är det måndag och en arbetsvecka ligger framför mig. Gissar
att det har ramlat in ett x-antal ärenden under dessa lediga dagar
så jag har nog en del att gå igenom på kontoret. Inget hembesök
eller vårdplanering är inbokat så det blir att ägna dagen åt skrivande.
Hade tänkt köra ett biceps/tricepspass på lunchen om det går som
jag vill, annars får jag ta det efter jobbet. Kvällen då? Eventuellt tar
jag en tur med bilen i det härliga vädret. Sen blir det en myskväll
i soffan med Diesel.
Hur ser er måndag ut?

Kommentarer
Postat av: VERONICA - fashionblog

Åh vad fin bild! :) Så fin! Ha en fin kväll!

2016-05-09 @ 14:09:04
URL: http://vveronicas.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0