Maj-lista

1. Nämn 3 positiva saker om denna månad?
- Jag har träffat en fin person. ♥
- Träningen och kosten har gått sjukt bra! PB i övningar,
musklerna växer, jag har inget sötsug och allt flyter på.
- Den 16/5 började vi arbeta sommartid på jobbet vilket innebär
att vi arbetar kl 8-16 mellan 15 maj - 15 sep, så skönt!

2. Har du varit sjuk denna månad?
Jag var förkyld i slutet av april och det höll i sig en bit in i maj.
Riktigt seg förkylning!

3. Bästa köpet denna månad?
Min älskade bil helt klart, bästa köpet i mitt liv!

 
4. Nämn fyra maträtter som du ätit under denna månad?
- Ris och korvstroganoff.
- Ugnsrostad potatis och rotfrukter med kyckling, sallad.
- Grillad flintastek med sallad och vitlökskvarg.
- Bönsallad med chorizo.

5. Vilka filmer har du sett denna månad?
London has fallen, Johan Falk-filmer och Wallander-filmer osv.

6. Har du tränat något denna månad?
Jajemän massor! I början av månaden blev det flera vilodagar
då jag var förkyld samt var hos mamma under långledigheten.
Men annars har jag tränat som jag brukar, 6 dagar i veckan och
vissa dagar har det till och med blivit 2 pass per dag. Nöjd!

 
7. Något du ångrar från denna månad?
Nej inte något som jag kommer på just nu.

8. Vad har du spenderat mest pengar på denna månad?
Haha bilen! Den var ju inte billig precis då den är helt splitterny.

 
9. Bästa outfiten från denna månad?
Kanske inte den bästa outfiten men en av de bättre i alla fall.

 
10. Lägg ut några bilder från denna månad.

 Ätit grillbuffé på Ö-pärlan. Sjukt gott!


Färgade håret rödare igen, älskar't!
 
Blivit att dricka proteinshakes i bilen när jag gymmat
under luncher och haft bråttom till möten.
 
Samma dag som jag köpte min bil så köpte jag även ny mobil.
 
Jag och mitt lillhjärta. ♥
 
Ute på en av alla pw:s som jag tagit under kvällarna.
 
 ESC-mys.

Solat.

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Åh vad roligt att du också har gjort om listan lite! Lite roligt att uppdatera den lite grann också :D
Och vilken tjusig bil! Vad är det för en bil, alltså märke och vad heter den? :D

Sv; tack, det hoppas jag också på. Hoppas att mamma också fick en bra mors dag :)
Åh vad trevligt att ni hade det bra på mors dag och att din mamma blev lycklig över både presenten samt tårtan. Visst är du det enda barnet? :)

Jodå, det var oerhört trevligt. Jag hoppas verkligen på att vi kommer att fortsätta träffas, så att vi återigen kan få kontakten vi en gång hade. Vi såg på X-men: apocalypse :)

2016-05-31 @ 15:43:21
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Cassandra Haraldsson

Så härligt med lista, alltid lika kul att läsa! :D

2016-05-31 @ 16:45:05
URL: http://sensor.blogg.se/
Postat av: JoJo

maj verkar ha varit en riktigt bra månad för dig gummsi! :D

sv; ja shopping är aldrig fel. ser fram emot att få shoppa i new york. :D amerikanska märken är tydligen billigare i usa än här. så jag måste in på nike store b la och kika <3

haha men precis! jag håller med om att det kul att man kickar så bra trots åldersskillnaden. ;)

ja motorsport är awesome att kolla på! :D de tråkiga är att typ ingen av mina tjejpolare tycker det. haha! :P

haha ja fy för den träningsvärken jag hade förra veckan! x'D ska köra ben igen antingen imorgon eller på fredag hade jag tänkt. får se om jag hinner träna imorgon. kanske har annat för mig. hihi! ^^
jag körde bröst och armar idag. tror att nästa gång så måste jag öka lite vikter i vissa övningar :)

2016-05-31 @ 20:03:35
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Flisan

sv: ja superkul :)

helt sjukt att det är första juni i morgon :O

2016-05-31 @ 20:21:32
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: Erika

Vilken fin bil :)

sv. Härligt att måndagen avslutades så skönt. Min måndag var också fin med solning och förberedelser inför opponeringen imorgon :)

2016-05-31 @ 20:49:15
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0