Lördag

 
Godmorgon lediga lördag! Alltid lika underbart att vakna upp
på lördagar och veta att man är ledig. Den här morgonen blev
det extra tidig uppstigning för jag har en hel del att göra under
morgonen och förmiddagen. Just nu dricks en mugg kaffe och
strax ska jag börja "bygga" ihop morsdagstårtan. Spännande!
Jag hoppas den blir så bra och fin som jag tänkt mig. Klockan 09
ska jag infinna mig på gymmet för ett snabbt mag- och biceps-
pass och efter frukosten brummar jag iväg till Seskis. Ikväll
ska vi till Haparanda för att titta på studentbalen som min kusins
son ska gå. Så skoj! Minns min bal 2010 som att det var igår.
Oj så kul det var!
Hoppas ni får en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Låter som en toppen dag du har framför dig! Jag funderar på att köpa det här året. Eftersom att jag kan inte överraska mamma med att baka något, då hon är jämt hemma. Samt att jag inte direkt har tid då jag även ska iväg på en match mitt under dagen. Så vi får allt se hur jag gör på mors dag. Jag kanske bara gör något enkelt och gott! :)

Sv; haha ja, men precis! Man blir ju aldrig av det om man betar av det successivt, utan man måste ta och göra det på direkten haha! :D
Ja, det är jobbigt då man börjar bli trött i fingrarna, ögonen med mera haha. Men kämpa på! ;)

Jaså okej. Jag bakade heller inte muffins igår. Efter att jag skrev inlägget så bestämde jag, min kille och min föredetta bästavän med hennes pojkvän, att träffas över en middag med bio också. Så det var väldigt trevligt och en bra start på helgen! :D

2016-05-28 @ 10:09:47
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Igår var det så för oss också, äntligen promenad i t-shirt! Såååå nöjd! Men det har tagit sin lilla tid.

Jag är rädd för tandläkaren, eller typ att ha folk i munnen på mig. Och jag kan inte se vad de gör och veta vad de tänker. HUUU, inte bästa fredagsstarten! Men jag avslutade starkt i alla fall.

Gud så kul att se balen, folk har ju helt otrooooliga klänningar på sig, jag kan inte fatta! Jag köpte min på Myrorna, hehehe.

2016-05-28 @ 12:10:12
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0