Lördag

 
Godmorgon lördag och ledighet! Känns underbart skönt med
två dagar ledigt, välbehövligt efter en knökfull vecka på jobbet.
Här gjorde vi morgon redan kring 07-tiden och just nu dricks det
kaffe som uppladdning inför morgonens gympass.  När gymmet
öppnar 09 ska jag dit och köra ett biceps/tricepspass, sen väntar
dusch och frukost innan jag ska köra mamma till Seskis. Tänkte
stanna där någon timme och hälsa på och äta middag men sen
köra hem. Ikväll vankas det film och mys med bra sällskap, en
bättre lördagskväll med andra ord.  
Hur ser er lördag ut?

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

det låter ju som en jättebra lördag! Vi ska ge varandra ryggmassage, hehe, båda har sovit konstigt och krokigt och Erik har blivit förkyld under natten så... det blir lugnt och lättjefyllt här.

2016-05-21 @ 11:03:41
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Ja det känns så fruktansvärt skönt med helg! Vi sov jättelänge idag :) Men sover ju inte så mycket i veckorna så det är ju bra att man sover någon gång ;D Nu ska vi göra oss så smått i ordning och åka och handla/shoppa =)
SV: haha jaa det är verkligen mycket. Fattar inte att jag hinner men äh det går rätt bra =) Allt är godkänt i skolan i alla fall och jag gör bra ifrån mig på jobbet så..

2016-05-21 @ 12:54:42
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Days by Johanna

Låter som en härlig lördag för dig!

Ja det där med tjänster är inte alltid så lätt, hoppas det löser sig för dig

2016-05-21 @ 13:02:51
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0