Bilder från helgen

Nu när det har varit långhelg och jag har köpt bil, en ny mobil-
telefon osv så har jag varit rätt aktiv med att fotografera.
Här är några bilder från helgen!
 
Inledde långhelgen i onsdags på gymmet
innan jag åkte till Seskis.
 
 Gått morgonpromenad på 6 km varje morgon
innan frukost. Standard när jag är på ön
och det inte finns något gym där.
 
Jag och mommo (89 år) hade minispa i torsdags
och jag målade våra naglar, hihi.

Grillpremiär!

I torsdags färgade jag håret rött igen, like!
I fredags 6/5 köpte jag min pärla,
splitterny Kia Rio UEFA edition -16.

Köpte även ny mobiltelefon, en vit/silvrig iphone 6S.

I fredags var vi även på grillbuffé med trevligt sällskap.

Jag & min älskling. ♥
 
 Det har blivit en del bilcruisande under helgen, hihi.
 

Kommentarer
Postat av: Petra

härligt att höra

ja det var roligt är helt slut efter dagen.

okej jag förstår det är olika från person till person med sömnen.

2016-05-10 @ 21:53:01
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ser ut som att du haft en jättefin helg!! :D

2016-05-11 @ 09:00:50
URL: http://carolines.for.me/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0