Bilägare!

 
Whoop whoop, då var jag äntligen bilägare!
Som ni kanske vet så har jag varit på biljakt ett tag men inte
hittat någon som fallit mig i smaken, eller så har bilarna dragit
mycket bränsle eller något annat som gjort att jag avstått från köp.
För cirka 1,5 vecka sen åkte jag och mamma till olika bilaffärer
för att titta på deras utbud av bilar istället. Redan på ena bilaffärens
parkering blev jag kär i en bil. Inne i bilaffären tittade jag på andra
bilar men fastnade mest för den jag först sett så jag fick provköra
den och då blev jag stormförälskad, haha!   Efter offert, samtal
med kusinen och lite räknande bestämde jag mig för att köpa bilen,
så dagen efter beställde bilförsäljaren bilen till mig och i fredags
(6/5) fick jag hämta hem min pärla från bilaffären!


Min kärlek är en splitterny Kia Rio special edition 2016-årsmodell.
Direkt från fabriken, så den har gått 0 mil och jag fick välja färg,
toning på rutorna och allt. Så himla nice! Den har GPS-navigation
och backkamera inbyggt, bluetooth så jag kan prata i telefon genom
bilen och inte behöver använda telefon, kylskåp i handskfacket, larm,
iphone-anslutning och så vidare. Massa roliga finesser och som
jag nu måste lära mig, haha. Att min första bil är -16's årsmodell,
helt ny och att jag sparat ihop till den helt själv känns så jäkla kul
och något jag är stolt över!
 
Min kärlek! ♥

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Vilken fin bil! GRATTIS TILL DEN!

Svar: Vissa låtar behöver man lyssna på flera gånger för att tycka om.

2016-05-08 @ 18:32:11
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Anonym

Härligt att höra jodå min helg har oxå varit bra men helt slut efter helgen då jag har haft fullt upp sen från torsdag till idag.

2016-05-08 @ 19:09:19
Postat av: Petra

Det var jag som kommenterade innan

2016-05-08 @ 19:10:15
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Days by Johanna

Härligt med en ny bil. Jätte fin.

2016-05-08 @ 19:18:41
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se
Postat av: NICOLE

Wihoo så roligt! :D Hoppas ni får många härliga mil tillsammans! =)
SV: hihi så roligt att sträckläsa ;) Jag har hunnit med en hel del under den helgen du har varit borta =)
Och jaa jag har haft det sååå bra! Visst att jag varit småsjuk men det har inte fått förstöra för mig ;) Var ändå rätt ok frisk i fredags på födelsedagen men hostar så mycket så sov inte så bra = orkade inte jobba. Men imorgon är det dags för jobb igen, 6-14 =)
Tack snälla!! <3 haha nää gud vad det steker på alltså.. härligt =)

2016-05-08 @ 23:22:55
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: MALIN

WOW, vad roligt! Grattis grattis grattis till bilen! Kram

2016-05-09 @ 00:38:30
URL: http://malinkirstine.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

whaaaat, hur mycket kostade den? Huuuuur lyckades du spara ihop till en NY bil!?!?!? Avundsjuuuuk :D :D

2016-05-09 @ 05:54:30
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0