Bestbar

 
För cirka två månader sedan såg jag på Instagram och Gym-
grossisten mycket om ovanstående proteinbar, den var väldigt
populär och hade fått bra omdömen. När jag var på Coop och
handlade en gång fann jag denna bar i hyllan och köpte en för
att testa. Finns i smakerna Chunky cookie dough, Cookies &
creams
, Double chocolate chunk, Lemon cheesecake och
Vanilla almond crunch.

Jag köpte smaken Chunky cookie dough. En bar är 60 gram
och innehåller 20 gram protein och 23 gram fibrer vilket är väldigt
bra! Den innehåller inget vanligt socker men sötningsmedel (som
alla andra bars), sen är det endast 1,8 gram sockerarter i en bar
vilket inte är mycket. En bar på 60 gram innehåller endast 190 kcal
och kostar 20-23 kronor beroende på vilken affär du köper den i.
Första tuggan tyckte jag baren var torr i konsistensen men sen
blev det bra tyckte jag, och smaken var god! Jag brukar äta ungefär
½ åt gången och det räcker, tycker den mättar bra och stillar
suget om man är godissugen. Jag har redan köpt den här baren
igen för den var god, haha. Så ett tips till er!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gud vad gott! Jag var faktiskt nyss på gymgrossisten här i västerås för min sambo skulle köpa proteinpulver :'D haha!!

2016-05-27 @ 17:22:16
URL: http://carolines.for.me/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0