Webcam

Använder ni webcameran på datorn nångång? För många år sen
(när jag gick på högstadiet = över 10 år sen) så var jag en flitig
användare av webcam, särskilt när MSN fanns för då camade jag
ofta med kompisarna och dåvarande pojkvän. Haha vilken nostalgi,
det är många år sen!  


På min nuvarande dator har jag inte alls använt webcameran
många gånger. Ibland händer det att jag tar selfies men sen ligger
de i webcam-mappen och glöms bort.. Så är det med bilderna
nedanför ↓, de är tagna i april men jag har helt glömt bort dem
och så hittade jag dem nu i en mapp, haha.
 
 

Kommentarer
Postat av: JoJo

jag använde också webcameran mycket mer när jag var yngre. nu använder jag den typ aldrig. haha :P

sv; åh tack fina fina du! :) <3

hehe förstår att du är nöjd med klänningen, den passar dig perfekt! :* är ju prefekt att nåt man har velat ha så länge är på rea, då måste man ju slå till ;)

jag måste säga att jag har blivit bättre på att lägga bloggen åt sidan utan att känna press och stress faktiskt, vilket är så himla skönt. :)

ja är skönt att jag har gymmet som jag kan gå till nu när jag mår som jag gör. dessvärre har jag inte hunnit träna på en vecka. känns som att det alltid har kommit andra saker i vägen. men förhoppningsvis kan jag gymma på torsdag! :D är tråkigt att höra att din ork till gymmet inte finns där helt, men samtidigt så förstår jag om du inte orkar. men är bra att du tvingar iväg dig till gymmet ibland ändå som jag har sett att du gör. :) och du får också höra av dig när du vill, jag finns alltid här för dig också. glöm aldrig det fina vän! :* <3

2016-07-11 @ 19:24:41
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Flisan

sv: det var do också hehe :P

åhh msn tiden den kommer jag ihåg så väl hehe :P

2016-07-11 @ 20:33:43
URL: http://nouw.com/fbb

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0