Torsdag

 
Igår under dagen fick jag besök av en kompis från Haparanda.
Så kul att träffas, fika och prata i flera timmar om allt möjligt!
Mamma kom också hit igår och stannar här till lördag. Myspys.
Att ha besök och vara social tog på krafterna igår, var helt slut
på eftermiddagen och somnade i soffan någon timme.


Jag och mamma har inga större planer för den här dagen.
Jag är sjukt trött och dåsig, som vanligt.. Tar ett tag innan jag
kommer igång men nu vankas det frukost i alla fall. Sen ska vi
till Coop och handla och i eftermiddag/kväll blir det tacomiddag.
Yummie! Hoppas ni får en bra torsdag för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Days by Johanna

Mysigt med mamma besök :)

2016-07-14 @ 12:03:31
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se/
Postat av: Matilda Johansson

Vad mysigt :)

2016-07-14 @ 12:57:36
URL: http://enmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0