Tisdag

 
Trött och utslagen efter Luleåresan och med medicinen i kroppen
så somnade jag som en klubbad säl igårkväll. Vaknade upp
tröttare än tröttast imorse och kände mig typ bakis.. Har fått i
mig aminosyror, genomfört en promenad och duschat för att piggna
till litegrann. Nu väntar jag på att kaffet ska bli färdigt så jag kan
äta frukost och stilla hungern. Det här kommer bli en redigt slö
tisdag kan jag tala om. Men ska försöka ta mig iväg till affären
i alla fall för att fylla på här hemma med lite frukt och grönsaker.
Annars är dagen oplanerad, så jag gissar att det blir att glo några
avsnitt av Person of Interest och vila.
Hur ser er tisdag ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0