Rix FM Festival

Nu är det Rix FM festival i Luleå på hamnfestivalen.
Något som jag så gärna hade velat vara på. Förut var jag alltid
på Rix FM festival när det var i Luleå under somrarna och det
var såå kul! Hade ju planerat att åka på festivalen även denna
sommar men nu blir det inte på grund av min utbrändhet..
Jag klarar inte att vistas bland så mycket folk. Nå ja, jag hoppas
att ni som är på festivalen har roligt!

I år är det Molly Sandén, Wiktoria, Robin Bengtsson,
Lisa Ajax, Martin Almgren och Jakob Karlgren som uppträder
på Rix FM festivalen i Luleå.
 
Några arkivbilder från tidigare Rix FM festivaler
som jag varit på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0