Onsdag

 
Godmorgon världen! Här har vi nyss vaknat till liv och hunnit
med en dusch för att piggna till. Jag är så himla trött men vet ju
att det beror på utbrändheten och medicinen, så får tyvärr leva
med denna trötthet.. Alldeles strax är det frukostdags och sedan
kommer en kompis från Haparanda hit och hälsar på. Kul att få
lite sällskap, fika och prata en stund. Förhoppningsvis är jag
piggare tills hon kommer, haha. Mer planer än fikamys finns inte
för dagen utan vi får se vad som händer.
Hur kommer er onsdag se ut?

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

min onsdag blir lat. Lite träning, lite gossip girl, mycket kaffe... Mer än så tänker jag inte planera in :)

2016-07-13 @ 11:36:26
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: JoJo

min onsdag har bara bestått av jobb som du redan vet, sen har jag planerat en babyshower till syrran i augusti och bjudit in folk till den :)

sv; haha jag glömmer också bort att jag har en webcam i datorn men även att jag har en digitalkamera också. x'D hahaha

jag vill också ha nå bb-kläder. måste köpa nåt från dom nån gång framöver. :)

det har varit mest pga mitt mående faktiskt, sen har jag varit rätt trött av mig också. men det vet jag ju vad det beror på. lite mat - dåligt med energi. men imorgon ska jag fan till gymmet efter jobbet och köra rygg och axlar! <3

åh tack gumman! jag är helt kär i mina ögonfransar nu. haha! :D <3

2016-07-13 @ 21:40:48
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0