Måndag

 
Hela helgen har jag varit dagvild, jag har varit en dag före hela tiden.
Igår var jag bombsäker på att det var måndag, haha. Det var en
lugn söndag igår med långpromenad, hemmaspa och filmtittande
på kvällen. Välbehövligt.


Den här veckan har börjat med en sjukt trött och dåsig Mia.
Usch inte alls roligt! Förhoppningsvis piggnar jag till efter en
dusch och en stor mugg kaffe. Har inga planer alls för denna
måndag mer än gå igenom reklamen när den kommer, haha.
Tycker det är kul när veckobladen från mataffärerna kommer,
haha märks att jag gillar mat och matlagning. Den här
måndagen händer det alltså inget speciellt, och jag har inga
direkta planer för resten av veckan heller mer än ett läkarbesök
på onsdag och en tur till mamma på fredag.
Hoppas ni får en bra start på veckan!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har verkligen inte koll på dagarna heller ^^

2016-07-19 @ 00:14:34
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

jag älskar mat och matlagning - såååå roligt :D

2016-07-19 @ 09:01:48
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0