Lördag

 
Så trött som jag var igårförmiddags trodde jag aldrig att jag skulle
ta mig upp från sängen och soffan.. Men efter kaffe och en "taktik-
vila" på några timmar blev jag lite piggare och gymsuget infann sig.
Traskade iväg till gymmet men utan förväntningar på att det skulle
gå bra med tanke på få sömntimmar och tröttheten. Men fasiken,
det blev ett grymt benpass med PB i benpress!
 
 
Idag blir det dock inget gymmande för min del. Jag har fortfarande
ont i axeln och kan inte köra överkroppsövningar då det påverkar
axeln, ben körde jag som sagt igår och så har jag grym träningsvärk
i magen så det får bli vilodag idag. Istället ska jag mysa i sängen,
ordna en god frukost, sola och ta dagen som den kommer.
Hoppas ni får en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: JoJo

gaah undra när jag ska orka pallra mig till gymmet. har inte tränat på typ en månad snart :(

sv; tack själv gumman! :* <3

kul att du hittade en sak att köpa på systrarna p. kul att din kompis väntar barn. när ska hon få? :)

haha ja man missar ju en del när man inte är online så mycket. :P men men, man kan inte alltid vara tillgänglig :P ah okej, men är ju bra att du och s fortfarande har kontakt med varann :)

jaså tror läkaren det? ska ta och läsa det inlägget för det har jag missat annars så kan du också smsa mig om du vill :) <3

haha ja det var rätt drygt att vara vaken så länge. eller man blev så trött till slut att man knappt kände att man var trött. :P nej jag hann inte svara på det tidigare, blir så när vi skriver två kommentarer till varann, men nu vet du ju vad våran resa gick på. dock fick vi det ju till ett sjukt bra pris :)

2016-07-30 @ 11:50:48
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Caroline

Härligt med legday!! Skönt med träningsvärk också! :)

Vi är i närheten av Klövsjö och idag ska vi vandra till ett vattenfall som heter Fettjeåfallet :)

2016-07-30 @ 14:13:20
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

härligt, grattis till ditt personbästa!!

Ja, magnum classic är så god. Förr fanns en som hette Magnum Ecuador - det var min absoluta favorit. Jag är lite i sorg över att de tog bort den.. :(

2016-07-31 @ 11:27:36
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad skönt att träningen blev så lyckad :)

2016-07-31 @ 13:43:07
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Days by Johanna

Låter som en bra lördag

2016-07-31 @ 13:55:01
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0