Lördag

 
 
Efter gårdagens roadtrip var jag helt slut (och mätt!), haha.
Var i Övertorneå och umgicks med Marie, strosade på marknaden
en stund men kom bara hem med godis och sprit från system-
bolaget, haha! Stannade till hos min morbror och fikade innan
jag styrde bilen hemåt till Kalix. Det var en rolig dag men det tog
på krafterna och jag var helt slut när jag kom hem.
 
 
Den här lördagsmorgonen ska jag strax kicka igång med ett
gympass. Hoppas på bra energi efter all mat, godis och chips
som jag tröck i mig igår, haha. Längtar efter att få lyfta lite
vikter då det är någon dag sedan sist. Utöver gymmet har jag
inga planer alls för dagen utan jag får se vad som händer..
Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Låter som riktigt bra dagar! :) Jag anlände till sthlm igår kväll då jag ska vara barnvakt i helgen så idag tänkte vi besöka skansen :)

Omelett är verkligen perfekt till matlåda även om den inte är så vacker dagen efter ;) Jag brukar ha fetaost i men jag tänkte faktiskt testa med vegansk ost nästa gång då den är väldigt lik vanlig ost i smaken :)

2016-07-16 @ 10:35:19
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: NICOLE

Lät som en supermysig dag verkligen :D Hoppas du mår bra idag också! =)
SV: ja men visst är det, finner inga ord :( Fattar inte varför våld och bråk/krig skulle vara rätt utgång på något vis. Usch!
Jag jobbade hela dagen igår och sen när jag kom hem hade Henrik allt klart så det var bara att sätta sig och äta ;D Toppen!
Haha jaa nu har jag telen igen tack och lov. Hade typ 500 inlägg att läsa på bloglovin.

2016-07-16 @ 13:03:55
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0