Fredag

 Arkivbild från förra årets Skärgårdsfestival.
 
 
Godmorgon fredag! Trots att jag är sjukskriven och hemma hela
dagarna är det ändå en speciell känsla när fredagarna kommer.
Jag har slagit upp ögonen här hos mamma för en stund sen och nu
försöker jag vakna till liv, men behöver lite hjälp i form av kaffe.
När jag piggnat till väntar en mysig frukost och solande. Blir en
lugn dag och ladda batterierna inför kvällen. Hela helgen är det
Skärgårdsfestivalen vilket brukar vara väldigt roligt och populärt
både bland ungdomar och äldre. Ikväll är det pubafton med öltält,
buffé och livemusik, det brukar vara riktigt roligt. Jag har tänkt gå
en stund ikväll om måendet tillåter, hade tänkt äta buffén i alla fall
och sen får vi se om/hur länge jag orkar stanna där.
Hur ser era fredagsplaner ut?

Kommentarer
Postat av: miningalinn

Jag ör ledig, första dagen med bra väder så jag och en kompis ska väl chilla ute idag!(:

Sv: verkligen!(:

2016-07-22 @ 09:44:24
URL: http://nouw.com/miningalinn

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0