Avstår evenemangen

 
Den här helgen är det två stora evenemang här i norrbotten:
Luleå hamnfestival (f.d Lulekalaset) samt Överkalix marknad.
Det sistnämnda har jag besökt varje sommar i flera års tid, det är
en sommartradition för mig. Hamnfestivalen är det några år sen
jag besökt eftersom jag bott söderut de senaste åren. Denna
sommar hade jag tänkt besöka båda evenemangen men de
planerades innan jag blev utbränd. Nu är situationen annorlunda..
Att vistas bland mycket folk är något som jag inte klarar av nu när
jag är utbränd. Panikångest, stress, yrsel, hjärtklappning och allt
kommer då och jag börjar må jättedåligt.   Jag har provat att vara
på midsommarfirandet på ön med cirka 200 personer samt gått på
stan i Luleå men klarade inte av det utan fick panikångest och
började må jättedåligt vid båda tillfällena.


Tillföljd av mitt mående och då jag inte klarar av att vistas bland
mycket folk kommer jag avstå både Luleå hamnfestival och
Överkalix marknad denna helg. Det känns såklart jättetråkigt
då jag hade sett framemot dessa evenemang denna sommar.
Men klarar jag inte av mindre folksamlingar på cirka 200 personer
så kommer det absolut inte gå att vara på dessa två evenemang..
På dessa evenemang brukar det vara cirka 30 000 personer.
Det känns surt att inte klara av att gå på detta men jag måste se
till min sjukdom och acceptera att kroppen inte är redo.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Himla tråkigt förstår jag såklart men det är bäst att lyssna på kroppen! It's always next year! :)

Sv; Vi bodde på Sofo-hotel. Riktigt billigt och bra frukost samt centralt :)

2016-07-13 @ 19:37:37
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: JoJo

sv; hihi tack själv älskade vän!! <3

ja jag älskar gymmet. jag mår alltid bra när jag är där. <3 bästa terapin faktiskt!!

kul att du har börjat träffa s. du får uppdatera mig om hur det går. ;) hihi! ja min helg var bra. men nu ska jag nog inte dricka på ett tag. haha! man får ju ångest efteråt pga alla kalorier som är i alkoholen xD det var rätt kassa artister på p&l i år. jag såg bara norlie & kkv och winnerbeck faktiskt. :P

2016-07-13 @ 21:41:12
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Petra

Hoppas du får en härlig helg

2016-07-13 @ 23:18:53
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Flisan

sv: haha jamen eller hur :P

2016-07-14 @ 09:48:52
URL: http://nouw.com/fbb

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0