Uppdatering från Kalix

Hej hallå! Nu är det äntligen dags för en uppdatering från Kalix.
Ber om ursäkt för att jag inte har skrivit "live"-inlägg på över en vecka,
men jag har inte haft möjlighet då jag har varit utan internet och sen
har det inte funnits någon tid över till bloggen/internet.
Kom upp till Kalix på tisdag den 5/1 i alla fall, men det blev sent på
kvällen då flyget var försenat. Redan dagen efter, den 6/1, kom flytt-
lasset med mina saker och mina kusiner hjälpte att montera ihop alla
nya möbler. Den 7/1 hade vi tänkt åka till IKEA och handla inredning
men då det var -30 grader kallt ute så strejkade mammas bil och vi
blev fast i Kalix istället. Under helgen blev det en tur till IKEA i alla fall.
Har inte ännu kommit i ordning i lägenheten då jag inte ännu har alla
möbler/förvaringsmöbler som jag tänkt. Fast sakta men säkert minskar
flyttlådorna och säckarna vilket känns skönt.
 
Idag var det min första dag på mitt nygamla jobb och det var så kul!
Tror det kommer bli riktigt bra det här. Känner ju redan de flesta där
och kan datasystemet men lite ringrostig var jag idag fast jag lyckades
ju börja med en utredning i alla fall. Nu är det dags för en mumsig
överraskningsmiddag såhär efter första arbetsdagen. Inte illa!
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej! Så härligt det låter! -30! Så obarmhärtigt! Här var det -26 och blåst så jag gick inte ut i onödan :p

Hoppas du bjuder på bilder på lägenheten när du börjar komma i ordning? ^^

2016-01-11 @ 17:43:04
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0