Söndag

 
Morgonstund har guld i mun sägs det och jag håller med!
Älskar helgmorgnar när man vaknar utan att behöva ställa
larmet och sedan kan mysa omkring i morgonrocken utan
någon som helst stress. Idag är en sån dag.
 
Vaknade vid 08.30, låg och drog mig en stund och hoppade
sen in i duschen. Har förberett inför middagen och ordnat
allt till frukosten som strax ska intas. Nu sitter jag här med
Diesel jämte mig och njuter av det tysta. Ingen tv eller musik
som är på utan det är knäppt tyst, skönt det också ibland.
Ska strax väcka P och njuta av en god frukost innan vi tar tag
i dagen. Medan han gymmar tar jag nog en frisk promenad
(-22 grader ute!) eftersom att jag fortfarande är dunderförkyld
och måste hålla mig ifrån gymmet. Sen blir det en mysig dag
med filmtittande och god middag för att ladda batterierna inför
en ny arbetsvecka.

Kommentarer
Postat av: JoJo

men usch, vad kallt och du ska ge dig ut på en promenad kvinna. du är ju inte riktigt klok! :P haha!

sv; kul att du och din mamma hade en tjejdag tillsammans. det behöver man ha ibland och är roligt att ni kan ha det oftare nu :D kul att du fick hem dina nya möbler igår också! jag var hem till mamma och peter igår. syrran var där en stund också, så det var kul att umgås lite. älskar att ha kvalitetstid tillsammans med familjen :) <3

jo jag föredrar också att skriva blogginlägg via datorn, speciellt om det ska vara länkar och annat med. men ska jag göra snabba inspoinlägg tex så kan det bli via mobilen :)

åh vad kul att det är nåt mellan er, är så glad för din skull! :D <3 kul att ni är med varandra så ofta och att det känns så bra :)

fast ärligt så längtar jag inte att gå tillbaka till jobbet än, men beror mycket på att det är så kallt ute och jag vill inte ut i kylan mer än nödvändigt. haha xD jag kommer hålla tummarna för dig på tisdag gumman! <3

2016-01-17 @ 10:55:54
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Mamma Malin

Det låter skönt det!

SV: Det vet jag inte faktiskt då jag inte kommer titta själv. Näe, vi gjorde inte så mycket igår.

2016-01-17 @ 11:02:02
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Lis Mari

hoppas du kryar på dig riktigt ordentligt, vatten, vila och värme gör nog susen ska du se!

Vem är P?

2016-01-17 @ 11:06:06
URL: http://lismari.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Skönt med en sådan lugn och skön start på dagen :) Vi tog sovmorgon men vaknade med ett ryck då en släkting ringde till H och hade problem med bilen ;D Hahah!
SV: visst blev det! Så fint jag är så himla nöjd :)
Blommor gör så mycket :) Förstår att det känns mer hemtrevligt och mysigt.
Så härligt att du trivs så bra! :D Så glad för din skull!
Tänk va fint det blir sen när allt är på plats. Men färdig blir man ju aldrig känns det som, man köper till nytt hela tiden, ändrar plats på saker osv ;D

2016-01-17 @ 12:28:14
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Petra

Hoppas du får en mysig söndag

Det var riktigt smaskens gott med frukost

Aha okej jag förstår

2016-01-17 @ 12:33:33
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0