Lördag

 
Morsning korsning! Helgen är här och jag var uppe redan kring 08.
Strax ska jag och P bege oss till gymmet för att köra ett pass när det
öppnar klockan 09. Känns konstigt att inte kunna gymma när jag vill,
i Borås hade man möjlighet att gymma när som helst på dygnet men
den möjligheten finns inte här i Kalix. Men jag kan ju se det positivt,
det blir sovmorgon till 09 varje helgdag.
 

Efter vårt gympass ska vi hem och äta en god frukost innan en tur
på stan väntar tillsammans med mamma. Måste fixa en längre
antennkabel, någon kortare gardin till ena köksfönstret och lite
annat smått till lägenheten. Sen väntar en god middag i form av
tacopaj och hur kvällen blir är ännu ovisst.
Hur spenderar ni er lördag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0