Lista

Ditt mellannamn?
Johanna.

Favoritämne i skolan?
Många år sen jag gick i skolan men jag tyckte alltid om svenska
och psykologi.

Favoritdryck?
Kaffe och NOCCO - livets drycker!
 
Favoritlåt just nu?
Rachel Platten - Fight song spelas flitigt.

Favoritmat?
Kycklinggryta eller klyftpotatis med kyckling är aldrig fel!

Ditt senaste köp?
Mat, haha.

Favoritbok?
Älskar kriminalromaner, främst Marklunds och Jungstedts.

Favoritfärg?
Vit. Snyggt och stilrent.

Har du något djur?
Ja, katten Diesel som blir 5 år i mars.


Favoritparfym?
En favorit sedan högstadietiden är Alyssa Ashley - Vanilla.

Favorithögtid?
Julen. Älskar den högtiden, så himla mysig!

 
Är du gift?
Nej.

Vilka länder har du varit i?
Sverige, Finland och Spanien.

Pratar du något annat språk?
Kan engelska och förstår till viss del finska men kan inte
prata det.

Hur många syskon har du?
2 halvsyskon på pappas sida.

Favoritaffär?
Gällande kläder så är det Gina tricot och H&M. Men älskar
att gå i mataffärer också, haha, helst ICA Maxi.

Favoritrestaurang?
Inget slår kinarestaurangen Leilani i Haparanda.

 

När grät du senast?
8/1 när jag träffade mommo för första gången på ½ år.
Då var det glädjetårar från oss båda.

Favoritblogg?
Fitnessjulia.

Favoritfilm?
Oj vad svårt, finns ju så många bra! Men fast & furious-
filmerna lessnar jag aldrig på. De kan jag se om och om igen.

 

Kommentarer
Postat av: miningalinn

Kul lista!:D

2016-01-27 @ 15:41:21
URL: http://nouw.com/miningalinn

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0