Kalipermätning

Min träning och kost har varit helt åt helskotta sen årsskiftet eftersom
mitt gymkort gick ut i Borås och jag flyttade till Kalix. Sen när jag väl
kom någorlunda i ordning i lägenheten och hade "installerat" mig på
jobbet så blev jag dunderförkyld.. Sån otur! Alltså har jag inte kunnat
gymma på en månad och under denna tid har min kost varit sämst
också. Godis och onyttigheter har slunkit ner flera gånger i veckan..
Inte bra! Men trots detta har jag bara gått upp 1 kg på 1,5 månad.
 

Förra helgen gjorde jag och P kalipermätning (man mäter kroppsfettet)
då han har en sån mätare. Jag hade 16,2 % kroppsfett vilket är
normalt, eller ja till och med lägre än vad de flesta har. I mitten av
februari ska jag göra en ny mätning för att se om något har hänt.
Förväntar mig inte särskilt stor förändring under denna månad efter-
som jag inte har kunnat, och inte kommer kunna, träna som jag brukar.
Men några pass på gymmet har jag fått till och kosten sköter jag,
har inte ätit godis eller fika på nästan två veckor nu.

 
Jag hoppas kunna tighta till kroppen igen, saknar den formen så nu
blir det hårdkörning. Tur att jag har P vid min sida som är lika tränings-
tokig som jag, allt går lättare när man gör något tillsammans.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0