Januari-lista

Jag körde denna månadslista under 2015 och tänkte fortsätta med
det även nu under 2016. Tycker det är en kul sammanfattning av
varje månad, fast nu kan det hända att jag byter ut vissa av frågorna
från månad till månad. Här kommer listan för januari.

1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
Jag har flyttat till Kalix och bor nu endast 5 mil ifrån släkten.
Jag började på mitt nya jobb och trivs superbra (fast visste redan
innan att jag skulle trivas eftersom jag jobbat där för några år sen).
Jag har skaffat min tredje tatuering, wiie!

2. Vad har varit det bästa denna månad?
Helt klart flytten till norr! Det är så härligt att vara tillbaka där jag hör
hemma och med mina nära och kära omkring mig.
 

3. Vad har varit det sämsta denna månad?
Att allt fix med lägenheten och att komma in i vardagen med nya
rutiner har tagit tid och energi samt en dunderförkylning på det
så jag har inte kunnat gymma mer än några gånger..

4. Bästa köpet denna månad?
Tatueringskostnaden. Denna tatuering har jag velat göra länge och
den betyder mycket så den var helt klart värd pengarna.

5. Sämsta köpet denna månad?
Hmm.. Typ dubbelhäftande tejp och annat som behövs när
man flyttar och ska sätta upp saker osv. Bra att ha men tråkig utgift.

6. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjort denna månad?
Träna! Eller jag har tränat något enstaka pass efter förkylningen
och innan jag tatuerade mig. Men i februari ska jag komma igång
med träningen ordentligt igen!

 
 
7. Vilken/vilka böcker har du läst denna månad?
Har inte hunnit med att läsa någon bok, men har läst tidningar
som Body, Body magazine och Shape Up.

8. Vilka filmer/serier har du sett denna månad?
Beck - Gunvald, Black hawk down, Shark night,
The big bang theory, Ullared, Sveriges mästerkock osv.

9. Bästa outfiten denna månad?
Bild från Borås men har haft outfiten även nu i januari.


10. Lägg upp någon bild som du tagit denna månad.
Flyttkaos i Borås när jag skulle flytta.
 
Flyttbilen som körde mina saker från Borås till Kalix.
Här i Kalix är det snö och riktig vinter.
 
 Lägenheten börjar ta form sakta men säkert.
 
Gjorde min första kalipermätning i mitten av månaden.

 Jag och Diesel.


Kommentarer
Postat av: miningalinn

Händelserik månad!(:

Sv: ja, vi har snö men de va plusgrader förra veckan å nu minus så det är svinhalt...

2016-01-31 @ 18:35:56
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: miningalinn

Sv: nej verkligen inte. Jag var tvungen att gå på snökanten när jag skulle gå från busshållsplatserna till träningen idag..(:

2016-01-31 @ 18:45:42
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Carolina Thoor

Roligt att läsa! Mycket har hänt, då jag inte varit inne på din blogg på nästan hela januari faktiskt. Jag satt precis faktiskt och tänkte på hur du har det och att jag skulle in på din blogg efter jag svarat på några kommentarer. Så dyker din kommentar upp haha! :D

Sv; kul att du gillar listan. Ser att du också är trogen och gör detta inlägg efter ett helt år! :D
För du började väl också i januari? Eller gjorde du ditt första i februari? :)

Åh vad mysigt med en sådan dejt dag! Hur länge har du och din kille varit tillsammans? Hur träffades ni? :)
Ja, det var riktigt mysigt! Jag vet inte riktigt vad jag och killen ska göra på alla <3 dag. Kan vara så att jag arbetar tyvärr på alla hjärtans dag, men jag hoppas inte på det!

Ja, den filmen med minionerna är sjukt mysig och bra haha! :D

2016-01-31 @ 18:45:53
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Petra

Trevligt fick tyvärr lämna in min då den var söndag och fanns inga svarta toppar kvar så hoppas jag få tag på en svart

2016-01-31 @ 19:05:23
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Sv; det kan man verkligen säga, haha! Usch, låter inte som roliga dagar du har framför dig med heltid och en massa gymmande hela tiden. Dock har du helgerna lediga, men ändå. Men skönt att trivs! :)

Kul att du fortfarande tycker det! Det gör jag också. Gjorde lite stjärnor med mera som att visa att detta har på gott nu i ett helt år från idag & att jag även har gjort en ny bild för 2016! :D

Jaså! Nämen åh så trevligt. Sådär var det med min kille också. Vi pratade nonstop på internet, som blev till kik, som blev till telefon samtal. Till slut träffades vi och nu är vi oskiljaktiga. Dem få gånger vi har varit borta ifrån varandra det är någon natt då han har jobbat fem minuter ifrån sin pappa och han inte orkade åka runt hela stan för att ta sig hem till mig. Sedan har han varit i fjälls två gånger och två gånger på ett ställe som är obligatoriskt med skolan. Så nu är det över och det är jag glad över! :D

2016-01-31 @ 21:04:18
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0