Fredag

 
Godmorgon fredag! Idag är sista arbetsdagen på min första
arbetsvecka. Jag börjar komma in allt mer i jobbet och data-
systemet vilket känns skönt. Det är fullt upp från det att jag
börjar 07.30 tills jag slutar 16.30 men det är roligt så tiden går
fort. Kvällarna springer iväg när jag fixar och packar upp
samt umgås med finisen. Därför hamnar bloggen åt sidan men
det hoppas jag ni förstår. Har inte ännu kunnat vara på gymmet
sen jag flyttade hit till Kalix eftersom jag åkte på en dunder-
förkylning förra veckan och fortfarande är asförkyld! Inte skoj
att hosta och snora hela tiden, men hoppas snart vara på banan
igen så jag kan ta tag i träningen.
 
 
Igår kom mamma hit efter jobbet och hjälpte mig med lite sysslor,
sen sov hon över så snart ska jag få skjuts till jobbet. Lyx! Fast jag
har inte så långt till jobbet, tar bara 10 minuter att gå. När jag
slutar vid 17 ska jag hem och duscha, äta och hoppa i mys-
kläderna och invänta P som slutar 21.00.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kul att det går bra med jobbet! :)

2016-01-15 @ 17:24:19
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0