Förskjutet

 
När jag flyttade till Kalix planerade jag att ha inflyttningsfest ikväll
men insåg rätt snabbt att jag måste skjuta på den. Det har varit
mycket på en och samma gång med lägenheten och allt fixande,
ihopmontering av möbler etcetera. Sen var det en omställning att
börja ett nytt jobb och jobba heltid efter att ha varit sjukskriven på
halvtid i ½ år. Det kändes som att det var alldeles nog med lägen-
hetsfix, nytt jobb och att komma in i rutinerna så därför valde jag
att skjuta på inflyttningsfesten. Istället för att ha den ikväll kommer
jag ha den första helgen i februari. Det går lika bra, huvudsaken
är att den blir av och att vi får roligt.

Kommentarer
Postat av: Amanda Lindstrand

Kul med fest !

2016-01-24 @ 07:58:24
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0