Söndag

 
Igår var det en riktigt mysig dag tillsammans med släkten på Seskis
då vi firade min guddotter Wilma som fyllde 9 år. Efter middag
hos mamma styrde jag bilen hemåt igen. Kvällen var lugn framför
tv:n tillsammans med Diesel och sen slocknade vi tidigt.


Trots en tidig kväll så blev det sovmorgon idag. Gissar att jag
och kroppen behövde det. Vaknade upp först 09.45 så nu väntar
jag att kaffet kokar klart så jag får dricka morgonens första kaffe-
mugg. Det blir en slö söndag då jag inte har några planer alls.
Soffmys, serietittande och bara massa vilande. Precis som det
ska vara på söndagar.
Hur ser er söndag ut?

Kommentarer
Postat av: Elin

Va mysigt! :)

2016-08-21 @ 10:31:41
URL: http://nouw.com/elinsfoto
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

men gud vilken härlig sovmorgon :D Min söndag har varit vanlig. Städning, lite tjuvjobbande och lite annat lättjefyllt.

Ölkorv var det verkligen tusen år sedan jag åt! :D Blv lite sugen nu.

2016-08-21 @ 19:47:45
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Caroline

Låter som en skön söndag! Jag har tagit det lugnt här hemma, städat, rensat garderoben och tränat. Dock råkade jag låsa in nyckeln på gymmet så fick fixa skjuts till min sambos jobb för att hämta hans nyckel xD

Banan och chokladpaj lät otroligt gott! :)

2016-08-21 @ 23:12:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0