Quote


Så sant! Det är bara du själv som kan göra förändringen.
 

Kommentarer
Postat av: JoJo

baaam! så bra citat!! :D

sv; ja jag kan också tycka att det är avkopplande att hålla på med telefonen men som du säger så kan det kännas stressande ibland med alla sociala medier och alla som skriver överallt. känns som att alla förväntar sig att man ska vara tillgänglig all the time nu för tiden..

men va? minus feta? tycker du inte om det? :P

jag har goodlife prinsesstårta proteinbar hemma och en till. minns inte vilken jag köpte. haha xD

jaha, det vore ju synd om tropical försvinner för den var god :) jag håller verkligen tummarna att skumtomten kommer stanna kvar. den har ju blivit sån succé! :D jag såg nyss att jag har ju en nocco julmust kvar. hahaha xD jag har inte smakat den med apelsin så vet inte vad jag tycker om den :P

so far denna vecka har jag varit väldigt duktig måste jag säga. har inte ätit nå onyttigheter alls. igår på personalmötet så tjockade sig alla med glass, tryffeltårta osv utom jag. jag åt en banan. hahahah!! :P

2016-11-17 @ 16:27:55
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Åh, det här behövde jag idag efter den här sjukdomen som ju fortfarande ligger kvar i kroppen lite. Huvva. Men jag känner mig i alla fall laddad för nystart liksom ^^

2016-11-17 @ 20:53:22
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0