Onsdag

Det här kan bli en spännande onsdag.. Iförrgår talade jag med
läkaren igen och fick utskrivet en till medicin (igen..) som jag
ska börja med idag. Får se om det blir någon skillnad på mitt
mående tills jag ska på läkarbesök den 24:e. Det jag menar med
att dagen kan bli spännande är om biverkningarna startar redan
idag. Läkaren sa att en biverkning är "det känns som att du har
druckit alldeles för mycket kaffe". Haha vet inte riktigt hur han
menar med det, men tre vanliga biverkningar är hjärtklappning,
yrsel och stor rastlöshet/svårt att sitta still. Sen var det andra
mindre trevliga biverkningar också som han sa att typ alla får,
såsom huvudvärk, illamående, diarré, värmevallningar, mer
ångest osv. Usch, inte roligt! Om medicinen hjälper vet man
inte förrän efter 1-2 månader, vilket känns sådär..


Nå ja, förutom att jag börjar med den nya medicinen idag så har
det varit strömavbrott nyss. Hann precis komma ur duschen och
koka kaffe innan strömmen försvann, haha tur! Nu är den tillbaka
och jag hoppas den stannar. Det är så jobbigt att vara strömlös!
Idag mår jag bättre så jag har faktiskt gjort ett besök på gymmet,
första gången på över en vecka. Vilken lycka det var att kliva in där!
Men nu blir det att ta det lugnt resten av dagen, vet hur dåligt jag
mår om jag överanstränger mig. Ska försöka packa lite inför helgen
och sen se Person of Interest resten av dagen. Myspys.
Hoppas er onsdag blir bra!
 
 

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

hoppas du mår bättre snart

2016-08-10 @ 11:31:20
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0