Måndag

Här har det ekat tomt i helgen bortsett från de tidsinställda inläggen.
Har haft en riktigt bra helg hos mamma med IKEA-brunch och
shopping, bakat rabarberpaj, umgåtts med mommo och moster,
myst i soffan och ätit godsaker. Mitt mående har varit helt okej,
mått sämre på förmiddagarna/dagarna och varit som en zombie
då, men mått bättre mot kvällen. Avslutade helgen på topp igår
med bra sällskap och serietittande.
 
 
Nu ligger jag i soffan och ser Desperate Housewives efter lite
träning här hemma och en god frukost. Försöker samla kraft till
att göra ett försök att dammsuga lägenheten. Det skulle verkligen
behövas men känner inte riktigt att orken finns så det får nog bli
en annan dag.. Jag ska ju inte pressa kroppen så.. Förutom att
eventuellt dammsuga finns inga planer för dagen, blir en mysdag
med lillhjärtat i soffan.
Hur startar er vecka?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Men åh såå gott!! :)

2016-08-15 @ 13:44:02
URL: http://nouw.com/elinsfoto
Postat av: NICOLE

Skönt att helgen din varit bra och att måendet varit ok! :)
SV: Jo det är skönt, det är ju så himla tungt men nu känns det skönt att få vara tillbaka med barnen igen. Var och hälsade på lite förut för jag hämtade min syster och det var så kul... de växer ju så mycket under sommaren!
Haha jo ibland kan man bli så sugen på tokiga grejer.. Skönt att det var knäckebröd som man ofta har. Jobbigt när det är något som man måste handla när man vill ha det på en gång haha ;)
Just nu är jag mer tvärtom att jag inte är sugen på något ;D Och igår när mamma och jag pratade om vad vi skulle äta så hade vi inga idéer alls. Så det slutade med ost och kex ;D

2016-08-15 @ 14:44:09
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Petra

Ja visst är han nja det var obehagligt med åskan i lördags då det slog ner i hagen utanför huset men tur jag var inne då.

Usch vad tråkigt att höra. Hoppas medicinen hjälper snart så du börjar mår bättre krya på dig.

Själv är det så där med mig är förkyld så har haft feber jämna mellan rum få hoppas det släpper snart så jag börjar bli pigg igen.

2016-08-15 @ 15:09:00
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Hanna

gud ja, jag tror jag tänker mer på mat än vad jag tänker på något annat i denna värld HAHA :D

2016-08-15 @ 15:19:19
URL: http://nouw.com/hannawahlberg
Postat av: Petra

Håller tummarna för dig ska du veta

Tack har varit sjuk sen i onsdags men hoppas det blur bättre snart

2016-08-15 @ 17:50:50
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0