Torsdag

(Arkivbild)
 
Åh så mysigt det är här hemma nu! Igår när jag kom hem från
gymmet plockade jag fram julpyntet, kunde inte hålla mig längre.
Det är inte så mycket pynt eftersom jag flyttpackar men lite i alla
fall. Sen bakade jag en pepparkakskladdkaka också men den blev
inte så kladdig som jag önskat..


Nu väntar några timmars jobb och sedan har jag helg, är nämligen
ledig imorgon. Wiie! Ska kicka igång min helg med ett gympass
vid lunchtid och sedan får dagen utvisa vad som händer. Torsdagar
brukar ju vara vilodag från gymmet men inte idag, vilar imorgon
istället när jag är ledig så kan jag sova länge.
Hoppas ni får en bra torsdag! Vad har ni för planer?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Alltid mysigt då man får upp lite julpynt. Pappa sade till mig igår, då jag bad han ta ned alla julkartonger från en hylla jag inte når till, så jag kan pynta imorgon. Då sade han såhär: ''ska du redan pynta?'' ^^,

Sv; jaså! Ja, men då skulle jag gärna vilja att du skulle kunna skriva ned den på en kommentar om du har lust? :D

Okej haha! :D ja, men absolut lägger jag upp på julpyntet. Kanske lägger upp innan jag är helt klar men tror att jag väntar tills helgen åtminstone så att jag kan få all pynt klart med de inköp som fattas :D

Vad bra! Det är bara fördelar med att flytta till Kalix :D ja, jag har en craving på lakritsal. Vet du vad det är för något? Alltså unnar jag mig med att köpa, så kan jag inte sluta äta dem xD

2015-11-26 @ 08:28:33
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Erica

Mysigt! :)

2015-11-26 @ 10:47:13
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: Mamma Malin

Skönt med extra lång helg för din del då :) Och härligt med lite julpynt! Jag har fått fram lite men än är det mycket kvar.

2015-11-26 @ 11:02:12
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Joakim Ramqvist Hallin

Vilken vacker adventsstake,;-) min tas fram i helgen, har tjuvstartat lite, vill vänta på flickvännen. Så mkt trevligare och mysigare när vi är två. EN FRIDSAM ADVENT ÖNSKAS härifr arb..

2015-11-27 @ 03:02:20
URL: http://www.joakimramqvisthallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0