Tisdag

 
Någon god mat och mys med finisen blev det inte igår då han blev
sjuk och inte kunde komma.. Istället blev det en tv-kväll med Diesel,
caseinpudding och tända ljus. Köpte ett nytt juldoftljus igår som luktar
pepparkaka, den luktar riktigt gott men favoriten är ändå från Lager-
haus som luktar kanel.
 
 
Den här tisdagen ska jag kriga mig igenom arbetsdagen och trygg-
hetslarm, förhoppningsvis går det vägen med några muggar kaffe.
Strax före 13 har jag tid hos tandläkaren för en årskontroll, gillar
inte det men det måste göras.. Håll tummarna för mig! Efteråt
blir det ett mag- och bröstpass på gymmet. Förut körde jag typ
aldrig bröst men nu tycker jag det är rätt kul.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Åh låter som en riktigt bra dag du har att se fram emot. Synd att J inte kunde komma, men ni ses säkert snart igen! Och jag håller tummarna på att det går bra på årskontrollen hos tandläkaren! :)

Sv; nej, precis. Jag avskyr också då man ska städa efteråt. Men förr (tack och lov inte längre) så var alla mina små kusiner jämt uppe hos mig. Då blev det att dem stökade ned jämt i mitt rum och så fick jag städa upp allt! Jag avskydde det och nu stänger jag alltid min dörr och faktiskt är det ingen som går in om inte jag gör det eller om dörren står öppen. Love it! :D

Jag förstår. Det är som med mig och min kille fast tvärtom. Ja, det måste kännas bra men min kille måste vara hård mot mig haha! :)

2015-11-10 @ 09:02:34
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: VERONICA - fashionblog

ÅH vad gott! Detta ser fantastiskt gott. Mums!

2015-11-10 @ 11:20:33
URL: http://vveronicas.com/
Postat av: Cissi

Lycka till hos tandläkaren ;) Hoppas du får en bra dag

2015-11-10 @ 11:30:47
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0