Söndag

 
Sköna lediga söndag. Det finns inga måsten alls idag utan jag kan
göra det jag känner för. Såna dagar är bäst. Började min morgon på
gymmet med ett cardio- och magpass. Träningsvärken i magen har
nästan försvunnit helt, den har hållt i sig en vecka, haha!


Just nu är en plåt fröknäcke i ugnen som strax är färdig. Sen väntar
en stor och god helgfrukost och efter det får jag se vad dagen bjuder
på. Kanske blir att plocka lite saker i flyttlådor, men större delen av
dagen kommer jag spendera i soffan med flera muggar kaffe framför
tv-serier. Känner att det är en sån dag idag..
Hur ser er söndag ut?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Ja, sådana söndagar är underbara! :D och veta att man även är ledig imorgon är hur underbart som helst! :D

Sv; ja, morotskaka är super gott. Det är min favorit fikabröd. Jag älskar det verkligen :D

Jag förstår. Hoppas ni haft en jätte bra helg tillsammans :)

2015-11-01 @ 10:34:17
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: JoJo

jag måste också prova göra fröknäcke någon dag! :D

sv; kul att du har en bra helg so far! låter som att du har en mysig helg tillsammans med j :) min helg har varit rätt lugn, blev ett gympass efter jobbet i fredags sen blev det bara soffan resten av kvällen. haha! igår blev det en lugn dag hemma och sen på kvällen blev det lite god mat och massa mys med j :) <3

haha ja det är så jäkla typiskt att allt onyttigt ska vara gott medans allt som är nyttigt inte alltid är gott :P jag har provat köpa hem nån supergröt från pauluns som det bland annat är chiafrön i. får se vad jag tycker om den. skulle gissa på att jag inte kommer tycka om den xD hahah!

jo jag har också tänkt på att det kan bero på att kroppen börjar bli van nu med att träna. jag har ju gymmat nu i typ en månad 2-3 gånger i veckan :P men är ju ändå bra att det ger resultat trots att man inte har träningsvärk, men man blir ju lite besviken när man inte får det samtidigt som det är skönt att inte behöva gå runt och ha träningsvärk all the time liksom. haha! :P

jag kan förstå hur du känner, men som läkaren säger så är det ju inte ditt fel att du inte är redo att jobba 75% än. men du ska se att det blir bättre sen när du får börja på det nya jobbet tror jag :) jag hoppas i alla fall att det inte kommer ta ett år för att du ska bli frisk <3 förstår att du längtar efter att få flytta upp till norr igen gumman. hihi! :)

vad har du för planer för idag då? :)

2015-11-01 @ 10:35:37
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Cissi

Vilket god frukost! Hoppas du får en bra dag... Soffan och tv-serier lät verkligen inte helt fel

2015-11-01 @ 11:23:56
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: Petra

skönt med en lugn söndag ska med ha en lugn söndag

2015-11-01 @ 12:14:44
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Liborius

Har inte heller några direkta måsten idag, såå skönt! Bara vara hemma och plocka:)

2015-11-01 @ 14:13:42
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0