Söndag

 
Vilken natt jag har haft! Jag har drömt massor om jul - att jag bakat
massor, det var sjukt mycket snö och vi hade en stor gran på området
som alla vi boende samlades kring och gav varandra julklappar. Haha,
det är visst någon som längtar extremt efter jul!


Men nu glömmer vi min jullängtan för ett tag och återgår till den här
söndagen.. Jag har nyss kommit ut ur duschen efter att ha avverkat
ett benpass och cardio på gymmet. Fryser massor så sitter i morgon-
rock och med filt om mig, myspys. Ska försöka få upp värmen ytterligare
genom att dricka en stor mugg kaffe till frukosten. Vid 11 väntar tvätt-
stugan och sen har jag en oplanerad eftermiddag/kväll framför mig.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Härligt att få längta så mycket till jul både i sovandets stund och i vaket tillstånd! :D jag längtar också himla mycket tills att det blir julafton. Jag har inte känt såhär på flera år, men det är konstigt för jag ska inte få fira med mammas släkt där jag alltid tycker om att fira jul, så känns konstigt men ska bli kul ändå! :D

Sv; skönt att höra att din fredag blev bra! Jo tack, vi fick en bra fredag hos min killes mamma. Nej, tyvärr tittade vi inte på idol. Jag trodde inte dem var intresserade och det är inte ofta som vi alla träffas så då tänkte jag att det kunde vara trevligt att spela kort med mera och sedan kolla på idol idag istället! :)

Jag känner ingen ångest efter jag ätit en 200 g chokladkaka ;) men jag håller med dig om att det verkligen försvinner ner snabbt i magen haha!

Ja, jag tror du och din mamma kommer att få det jätte trevligt! :D låter mysigt! Jag ska städa upp lite i rummet imorgon, eftersom att jag inte gör så mycket imorgon iallafall, så då tänkte jag julpynta lite smått i veckan och köpa in lite doftljus :D

2015-11-22 @ 11:05:42
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja det är gott men tycker inte om russin så gör utan.

Det är saffransbullar jag brukar göra tycker det räcker med det

Jadå det hade jag verkligen kommer lägga upp allt sen när jag har tid och lust helt enkelt är så fruktasvärt trött idag efter gårdagen.

Ja blev faktiskt 3 stycken hihi

Ja tycker dom luktar gitt men är inte förlust i lotion utan tycker dom body mist är bra.

Trevligt

2015-11-22 @ 11:44:35
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Lis Mari

Åh, vad härligt, kanske är det så jag måste få julstämning: drömma om det!

sv: Ja, får jag stämning så kör jag, men jag brukar aldrig någonsin få det! Jag har inte julpyntat hemma på flera flera år..!

Idag kommer far- och morföräldrar för att fira min födelsedag i efterskott, det ska bli så roligt :D :D :D

2015-11-22 @ 13:22:12
URL: http://lismari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0