Söndag

Jag hade planerat att ha en lugn gårdag men istället blev det soff-
jakt (en lyckad sådan), mathandling, städning av lägenheten och
matlådefix. Så lördagen var inte så lugn som jag hade tänkt mig.
Men kvällen avslutades bra, mys med finisen framför fotbollen.


Eftersom gårdagen inte var lugn har jag bestämt mig för att denna
dag ska bli l u g n. Jag har redan varit aktiv och avverkat ett tungt
benpass samt cardio på gymmet, så nu kan jag ta det lugnt i soffan
resten av dagen. Ska strax äta frukost när äggen har kokat klart
och sedan blir det Rena rama Rolf-marathon. Älskar verkligen den
serien även fast jag har sett den typ hundra gånger, haha.
Hur ser er söndag ut, är den också lugn?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Låter som om du fick en bra lördagskväll igår! Hoppas du kommer att få en toppen söndag också :)

Sv; jo tack, både lördagen och fredagen var jätte bra. Ja, det var super kul att spela biljard. Jag och killen har velat gjort det länge, men av någon anledning blev det aldrig av. Men i fredags blev det av och det var super kul :D
Du kanske får göra om det någon gång då om du tycker det är kul? :)

Låter som en jätte smart soffa du har köpt ju. En sådan soffa ska man ha! Vi har en sådan möbel hemma också, hur underbart som helst ju! :D
Niclas pappa hade en jätte cool soffa förut som man också kunde bädda ut till en dubbelsäng. Var jag och Niclas sjuka så låg vi alltid där en hel dag, super mysigt! Men den var så himla paj, hål överallt så han köpte en ny och så vitt jag vet så är inte det en bäddsoffa :)

Haha härligt! Nej, jag har aldrig hört talas om den och det är inte så konstigt tycker jag om jag ska vara ärlig :P

2015-11-15 @ 10:41:53
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja det är smidigare med timer tycker jag har aldrig med mig min telefon in i badrummet då jag tappade mobilen en gång i toan så gör aldrig om det misstaget

Ja får hoppas på det tyvärr är vädret dåligt kunde har varit bättre väder men men vi ska vara inne det mesta. Tack så mycket

Hoppas du får en fin söndag

2015-11-15 @ 11:40:31
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja så är det

Ja har varit skit väder hela helgen. Få hoppas det blir bätter väder i veckan
Ja vilhen tur vi ska vara inne

2015-11-15 @ 13:30:29
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Sv; tack ska du ha! Jag tackar mamma som hade denna fina tröja i sin garderob hihihi :D

Låter som om ni hade en jätte bra lördag, som sagt! :D hoppas också att din söndag fortsätter att vara lugn och skön. Sådana dagar får man ha ibland!
Idag händer inget speciellt. För mig så blir det att vara hemma och bara ta det lugnt men min kille ska iväg och jobba så vi får se om jag kanske gör något annat också :)

Absolut! Håller med :) dem har ju inga gäster dit så dem behöver ju inte ha det. Men vi har ett gästrum i vårat hus med en säng så det är super trevligt då folk sover över :)

2015-11-15 @ 13:50:41
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Petra

vad tråkigt här har det regnat hela helgen
hoppas solen tittar fram i morgon hos dig

lyssnar på musik och dela upp min medicin för veckan vad gör du?

2015-11-15 @ 13:53:58
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Petra

sv aha okej så kan det med vara i bland.

skönt att höra att du gillar din dusch iallafall.

jag blir rastlöst om jag inte ha med mig nån bok in måste ha med en bok helt enkelt haha.

ja håller med dig.

okej vad smidigt har med en sån men den är för liten så måste ha en större och den räcker bara tyvärr en vecka.

mysigt :D

2015-11-15 @ 14:08:41
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Sv; min mamma skulle nog vilja krama om dig om hon läste det här haha! Alltså min mamma är både två huvuden längre än mig + bredare och har typ L eller XL i kläder. Jag har XS eller S ;) detta är en tröja min mamma har och på mig blir det en klänning! ;)

Åh det där lakrits/viol te. Jag skulle jätte gärna vilja testa det! Vart har du köpt det? :D
Haha okej, ja jag tycker du ska göra det om du känner dig så rastlös. Låter toppen ju! :D

Åh vad trevligt att dem vill sova hos dig och umgås mer med dig nu när du flyttar upp till Kalix. Det måste verkligen ha känts skönt att höra :D
Ja, men en bäddsoffa eller ett gästrum är alltid bra att ha! Fast självklart finns det förstående ifall det nu inte finns plats i sitt hem. Men det är nog många som kan ha en bäddsoffa åtminstone :D
Hur stor är lägenheten i Kalix? :)

2015-11-15 @ 14:10:43
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Erica

Grattis till lyckad soffjakt! :)

2015-11-15 @ 15:25:02
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: Joakim Ramqvist Hallin

Hallå!

Trevligt m mys och soffhäng samtidigt som belöningscentrat mår bra av när man får saker gjordA (to-do lista) planerade som oplanerade.

Min söndag har vart strålande så här långt, haft besök av kära mor och hennes man. Flickvännen och jag sov lite längre än brukligt, gjort lite affärer samt så tog vi en promenad i det fina höstvädret.

Ska precis äta middag här, ringa ngr samtal sedan ska jag planera kommande v affärspresentationer.

Hoppas måndagen och nästa v börjar bra för dig, KRAM..

2015-11-15 @ 17:35:31
URL: http://joakimramqvisthallin.blogg.se
Postat av: NICOLE

Hihi den dagen skulle jag kalla lugn :) Men vi är ju lite olika där. Jag har ju alltid så mycket att göra haha :) SV: förstår att du längtar!! =) . Vad kul att du ska köpa så pass mycket nytt!! Är det för att du vill ha nytt eller orkar du inte flytta upp allt? :D

2015-11-15 @ 19:38:52
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0