Söndag

 
Sunny sunday. Imorse när jag gick till gymmet var det sjuk storm
ute men nu skiner solen för fullt. Fint höstväder! Men jag känner
ändå för en repris av gårdagen med mys i soffan, kaffedrickande
och filmtittande. Men lite nytta ska göras då jag har tvättid 11.
Sen har jag ju gymmat i nästan 2 timmar nyss då det blev både
45 minuter cardio och ett benpass, så jag ligger inte bara på latsidan
idag. Under tiden som tvätten snurrar kanske jag plockar lite i
flyttlådor för tyvärr packar ju sakerna inte sig själva även om jag
önskar det. Resten av denna söndag bjuder på god mat (chili con
carne ) och mys i soffan med Diesel.
Hur spenderar ni veckans sista dag?

Kommentarer
Postat av: JoJo

jag har själv börjat min söndag med ett rygg och axelpass på gymmet! ;D sen ska jag nog plugga lite makeup idag för imorgon kör steg 2 igång så blir det nog bara lugnt resten av söndagen :)

sv; ja det är en nackdel med nouw. att man inte kan ta emot hur långa kommentarer som helst :/ hahah ja vi får korta ner kommentarerna lite, men ibland är det ju svårt att göra det xD

igår så blev det en vända till gymmet på morgonen. körde lite cardio, sen var jag hem till mormor en vända efter det och sen var jag hem till brorsan på lite födelsedagsfirande som du vet. han bjöd på smörgåstårta. supergod! :) vad gjorde du själv igår? <3 nej det blev aldrig nå kladdkakeätande för mig igår. åt du nån kladdkaka? :)

2015-11-08 @ 11:14:38
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: NICOLE

Skönt med en lugn dag =) Vi skulle ju ha en lugn helg hemma men vi tröttnade så igår var vi och shoppade och nu har vi tränat och snart ska vi åka ut till skogen :) Ska bli härligt att andas frisk skogsluft :)

SV: Jag tycker Polly är fantastiskt gott, det är så synd att det ska vara så onyttigt haha.. Men ja man får balansera :) . Håller mig också ifrån bröd men det här var ett lite bättre bröd. Man får tänka på alternativen :)

2015-11-08 @ 12:37:14
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0