Proteinbar från Lindahls

 
Förra veckan när jag var på ICA Maxi och handlade såg jag en
nyhet i hyllan. Lindahls har lanserat proteinbarer! De fanns i
tre olika smaker: choklad, hallon och blåbär. Det är 33% protein i
en bar på 40 gram. Jag köpte självklart en då jag gillar att prova
nya produkter. Provsmakade en liten bit igårkväll och den var riktigt
god! Mycket tuggmotstånd så jag tror att den mättar bra om man
äter hela. En bra konsistens och inga konstiga bismaker så denna
kommer jag köpa fler gånger!
Har ni smakat Lindahls proteinbarer?

Kommentarer
Postat av: Petra

Kul att du tyckte om den

2015-11-09 @ 19:21:38
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Petra

härligt att höra :D

vad bra att du gillade den nä det har jag inte gjort tror jag inte

ja det var en rolig film gillar honom okej

2015-11-09 @ 19:44:47
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Erica

Har inte provat deras bars, inte sett de innan heller i och för sig. Får se om jag testar nån gång. Gillar Swebars annars. :)

Svar: Gjorde inget speciellt igår. Städade, tog det lugnt typ. :)

2015-11-09 @ 20:04:16
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: JoJo

men va?! vad har jag nu missat?! :o alltså jag har blivit typ helt beroende av bars nu! haha!

sv; och jag är tvärtom, när jag får en finne så pillar jag inte alls på den just för att jag inte kan klämma finnar. xD haha, låter sjukt men jag vet inte hur man gör, är fan sämst på det xD
däremot har jag andra dåliga vanor från listan, typ göra rent sminkborstarna. :/

ja det är helt klart bästa starten på dagen :) dock börjar jag aldrig vardagarna med träning innan jobbet för jag börjar oftast så satans tidigt och när jag väl har en sovmorgon så känner jag att jag behöver sova dom extra timmarna. men då är det bra att man kan börja helgerna med träning i alla fall :) ja axlar och rygg är rätt skönt att träna. jag gillar det mycket mer än triceps, det är det jag hatar mest att träna. xD haha!

steg 2 är också 4 dagar, det är alla kursdelar. :) dock är det väldigt långa dagar, men det behövs för är mycket att lära sig. just nu känner jag bara för att ge upp! :( känns som att jag inte kan nåt och att jag inte kommer lära mig det heller. så just nu känner jag mig lite nere faktiskt. hoppas att det känns bättre efter imorgon. :/ låter som att du hade en typisk söndag. är ju sånt som man brukar pyssla med på söndagar :P

åh en nyttig caseinkladdkaka lät ju spännande! :D kan du inte skicka över receptet på den till mig? ^^
btw, har du snapchat gumman? <3

jag köpte kvarg med pepparkakssmak i helgen förresten. har du provat den? :)

2015-11-09 @ 22:15:56
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: MALIN

Denna är jag själv lite sugen på att prova! Den verkar vara så himla god! Kram

2015-11-09 @ 23:18:42
URL: http://malinkirstine.vione.se
Postat av: Anonym

Hej! Var på Ica hittade du dom? Jag var dör och letade efter dom men kunde inte hitta :(
Tack på förhand!

2015-11-18 @ 12:32:52
Postat av: Anonym

Hej! Var på Ica hittade du dom? Jag var dör och letade efter dom men kunde inte hitta :(
Tack på förhand!

2015-11-18 @ 15:50:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0