Träningslista

Det här finns i min träningsväska?
Gymkort, mp3-spelare, träningskläder, vattenflaska, hänglås,
träningshandskar, gymskor och ibland en NOCCO.

 
I mina hörlurar spelas detta?
Mycket house-musik som Avicii, Swedish house mafia,
David Guetta och så vidare.

Favorit muskelgrupp att träna?
Älskar att träna biceps/triceps, det är absolut roligast.
Försöker träna armarna 2-3 gånger per vecka.

 
Min inspirationskälla?
Finns många personer som inspirerar mig, bland annat Julia.
Sen följer jag många på instagram som jag "ser upp" till.

Favorit konditionsträning?
Börjar varje gympass med cardio och gillar då att köra rolling hill-
intervaller på löpbandet. Svettigt, jobbigt och effektivt!

Efter träningen äter jag helst?

Direkt efter träningen äter jag några skedar kvarg. Sen äter
jag ägg, sallad och kyckling/tonfisk/köttfärs/fisk till middag.

 
Mitt mål med träningen?
Jag tränar för att må bra men ett mål är också att få större muskler
på armarna. Så snyggt tycker jag!

Favoritmotto?
"If you can dream it, you can do it!".

Den här tiden på dygnet tränar jag helst?
Tidigt på morgonen. Tycker det är skönt att starta morgonen med
ett gympass och sedan inta en stor frukost. Dock blir det bara
morgonträning på helgerna, under vardagarna tränar jag efter
jobbet på kvällarna.

Vad är hälsa för mig?
Att må bra både psykiskt och fysiskt och ha en balans i livet.
Röra på mig, äta nyttigt men ändå kunna äta onyttigheter utan
att må dåligt över det.

 

Kommentarer
Postat av: miningalinn

Bra mat efter träningen, såg riktigt gott ut!:D

2015-07-28 @ 16:44:23
URL: http://nouw.com/miningalinn

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0