Skärgårdsfestivalen


Ikväll är det dags för sommarens höjdpunkt här på ön:

Skärgårdsfestivalen! Det innebär livemusik, god mat, alkohol
och att träffa massa människor som man känner. Det är lite som
hemvändarfest, många personer som flyttat från ön brukar komma
hit under sina semestrar och då denna festival infaller under semester-
tid så brukar det bli många hemvändare som kommer (jag tillexempel).


Skärgårdsfestivalen är inne på sitt tredje år och jag har gått på den
varje år, tycker det är så kul att träffa folk som man inte har sett på
väldigt länge/flera år. För två år sen festade jag med gamla vänner
på festivalen och förra året var jag där med J och hela släkten. Ikväll
blir det att gå dit med finisen och släkten, äta och dricka alkohol och
sen får vi se hur natten slutar, haha. Vet att det kommer bli en
grymt bra kväll/natt i alla fall, är så himla taggad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0